úterý 25. září 2018

Nákupy přes Vestiaire Collective

Poslední dobou se mi daří nakupovat z druhé ruky. Mám z toho radost, protože je to šetrnější vůči planetě. Zároveň věřím ve "znovuužívání". Mám ke svému oblečení citový vztah, žádný z kousků nevnímám jako pouhé spotřební zboží. A proto když už mi něco nesedí, jak by mělo, ráda to pošlu dál, aby to, co dřív dělalo radost mě, dělalo teď radost někomu dalšímu.

Navíc - co si budem - tak tiším výčitky svědomí, že jsem si zas koupila něco dalšího, protože v hloubi duše samozřejmě vím, že ideální by bylo nepořizovat si nic.

Část mých posledních úlovků pochází z eBay, část potom z Vestaire Collective, a právě o svoji zkušenost s touto platformou bych se chtěla podělit.

Vestaire Collective funguje jako takové luxusní tržiště. Cílí na ty opravdu top značky, takže tu najdete cokoliv od manolek přes vintage birkinky až po Rolex hodinky. Vše samozřejmě použité. Prodávat zde svoje zboží může kdokoliv za ceny, které si sám určí.

Poštovné do ČR je poměrně vysoké - 20 euro (ačkoliv pokud si kupujete Chanel kabelku za tisíc euro, tak vás nějaká ta dvacka navíc patrně nezabije...). Jenže v této ceně je také servis, který činí Vestiaire Collective tak jedinečným. Jakmile daný kousek koupíte, prodávající ho zašle do centrály společnosti, kde ověří jeho pravost a že odpovídá stavu a popisu, jaký prodávající uvádí. Po této kontrole kvality ho zasílají expresně zákazníkům.

O každém kroku vás navíc informují emailem, takže máte dokonalý přehled o tom, co se s vaším nákupem zrovna děje. Nejdéle trvá zaslání do centrály VC, následná kontrola a odeslání kupujícím je pak otázkou maximálně dvou dní. Tedy taková je moje zkušenost.

Zatím jsem tu pořídila dlouhé vlněné sako COS a vlněný Acne kardigan. Obojí v bezvadném stavu a ideální pro podzim/zimu. 
 

Ráda bych se jednou dostala do fáze, kdy budu moct upřímně říct, že naprostá většina mých nákupů oblečení je z druhé ruky. Posledních pár měsíců mi vychází.
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig