čtvrtek 19. dubna 2018

Poslední den v práci




Trochu opožděně pár slov k mému poslednímu dni v práci, respektive k tomu, v čem jsem ho strávila.

Na svůj poslední pracovní outfit jsem byla náležitě pyšná. Chápejte, přelom 7. a 8. měsíce a ani jeden kus vyloženě těhotenského oblečení. A ačkoli mě ještě pár týdnů těhotenství čeká, dalo by se říct, že jsem tu celou záležitost s oblékáním zvládla tak, jak jsem si předsevzala. Vyžadovalo to trochu námahy, ale nakonec můžu říct: Ano, je možné, projít těhotenství a nebýt obalená mašlemi.

Může se vám zdát, že to až moc řeším. Ale je to už tak dost náročné období plné pochybností a nejistoty a přidat k tomu ještě nespokojenost s vlastním vzhledem, necítit se dobře ve vlastní kůži by bylo nad mé síly. Právě toto moje pátrání po přijatelných kombinacích a snaha udržet se v mezích mého vlastního stylu v oblasti naprosto uniformní, nudné a bezosobnostní nabídky těhotenské módy mi pomohla zůstat ve stavu příčetném. To a dostatečná zásoba horalek.

kalhoty/Zara, košile a svetr/HM, kabát/Uniqlo, tenisky/COS, batoh/Playbag
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig