neděle 1. dubna 2018

...But first comfort

Skrumáž záběrů dokazujících to, že abych měla nějaké slušně vyhlížející fotky, musím čumět kamkoli kromě objektivu/telefonu. Vedle sebe, na nohy, do stěny, do dáli, ..., prostě kamkoli jinam. Realita, na které se patrně už nikdy nic nezmění.

Dostala jsem se do stádia, kdy už pomalu neobleču nic z toho, co mi ještě před pár týdny sedělo. Říká se tomu, myslím, třetí trimestr. Veškeré šaty z COS, které jsem tu vynášela do nebes, se odporoučely a tiše čekají na lepší časy. V zájmu zachování zbytků příčetnosti jsem násilně umlčela moje zásadové "já" (které by za normálních okolností nákup z ASOS nikdy nepřipustilo) a pořídila jsem si sukni do půlky lýtek z ASOS Maternity kolekce (vzhledově není vůbec špatná). Co vám budu vykládat, kvalita nic moc, ale je úžasně pohodlná a o nic jiného než o pohodlí mi teď ani nepůjde.

sukně/ASOS Maternity, mikina/Vinted, kabát/Uniqlo, tenisky/COS, kabelka/Bačuta
SHARE:

1 komentář

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig