sobota 3. března 2018

Craving

Začaly mně přepadat různé podivné těhotenské chutě. Ani ne tak v souvislosti s jídlem, ale spíš v rámci odívání. Má aktuální posedlost se týká overalu. Nikdy jsem si nemyslela, že bych si něco takového pořídila. Teda ne že by mě nějak esteticky urážel, ale asi jsem nenatrefila na správně střižený nebo jsem kolem sebe viděla až moc odpudivých příkladů, jak overal nenosit. Poslední dobou se ale nemůžu zbavit dojmu, že je na pupek jak dělaný.

Pochopitelně nemám na mysli jakýkoli overal. Představuju si něco střihem podobného pracovním kombinézám. Pamatujete Sigourney Weaver v prvním díle Vetřelce? Ano, to je přesně ono. Nikoho asi nemůže překvapit, že vzhledem k mé posedlosti funkčností a jednoduchostí sáhnu spíše po overalu víc připomínajícím leteckou uniformu než party obleček.

To ale neznamená, že se podobný overal nedá trochu zjemnit a polidštit. Koláž níže ukazuje, že stačí pár vhodně zvolených doplňků, červená rtěnka, smokingové sako nebo pánské polobotky a nikdo si mě nesplete s instalatérem.

A jak zatím vypadá moje pátrání po takovém typu overalu? Dlouhou dobu byl mým favoritem šedivý s krátkým rukávem z COS. Ale při zkoušení jsem narazila. Břicho se teda do něj vešlo parádně, ale bohužel je vyrobený z vlny a lehce kouše. Navíc má nohavice u kotníků stažené gumou a to není zrovna silueta, které bych chtěla dosáhnout. Trvám na tom, že overal má mít volné až široké nohavice, aby se tím podtrhla jeho ležérnost a aby dotyčný nositel nevypadal, že má na sobě tepláky. Takže zatím vítězí černý kus z COS, který mi střihově připadá úplně perfektní, ale ještě jsem ho nezkoušela. A hned za ním je pruhovaný z Monki, na kterém se mi líbí široké zkrácené nohavice a vršek střihově připomínající košili. A pak samozřejmě pruhy, že. Těm se nedá odolat. Každopádně do jara je ještě daleko, takže uvidíme, kde moje pátrání po overalu skončí.

source: pinterest.com, cosstores.com, monki.com
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig