úterý 27. února 2018

Batoh v akci

Pod dlouhé době jsem přesvědčila muže, ať mě vyfotí, a málem mi z toho umrzla prdel (šálu mám fikaně narvanou v batohu, proč bych jí přece vytahovala, vždyť to focení zabere jen 5 vteřin!!!). Lidský organismus zkrátka není stavěný na život v takových podmínkách. Patrně ale existují viry a bakterie, které k tomu stavěné jsou, protože si od toho dne užívám neskonalou pohodu v podobě zánětu žaludku a střev (vznešený název pro střevní chřipku). V tomto, tedy jiném, stavu jsou navíc všechny nemoci dvakrát tak intenzivní a dvakrát déle trvají, takže si můžu být jistá, že si moment focení budu nad suchým rohlíkem a čajem připomínat ještě hodně dlouho.

Uvědomila jsem si, že jsem tu ještě dostatečně nevychválila můj Playbag batoh. Batohy mi vždycky až moc zaváněly 90. léty nebo outdoorovými aktivitami a když už jsem někde narazila na nějaký skutečně městský batoh, byl většinou opředen tolika hipsterskými legendami a pozlátkem, až jsem se z toho osypala. Playbag batoh ale na jedničku splňuje, co od takové věci požaduju. Hezky vypadá, je funkční, praktický, střízlivě provedený. Velký tak akorát, aby se do něj vešlo vše podstatné, ale ne zas tak moc, abych působila dojmem člověka mířícího do Vysokých Tater. Vyrobený je z tuhého plátna, které perfektně drží tvar, doplňky jsou ze světlé kůže. Jedním slovem perfektní.

Ano, vypadám s ním trochu jako zbouchnutá školačka, ale dost mi usnadňuje můj každodenní život s rostoucím břichem a to je hlavní (nutno podotknout, že už ho mám skoro rok, takže to není nic, co bych si kupovala vyloženě jen pro toto období).

Zbytek outfitu tvoří lety prověřené jistoty, které se teď díky své použitelnosti v tomto požehnaném stavu dostávají na úplně jinou úroveň variabilnosti. Novinkou jsou akorát boyfriend těhotenské džíny z HM, které jsem našla ve slevách za 10 éček. Nemohla jsem si je nevzít, protože za a) je tenhle střih naprosto perfektní za všech (těhotných i netěhotných) okolností a za b) narazit u těhotenských džín na jiný než skinny střih je něco jako potkat v lese jednorožce.

kabát/Uniqlo, batoh/Playbag, boty/Vagabond, zbytek/HM

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig