sobota 6. dubna 2019

Currently on my mind III.

Už je to nějaký ten pátek, co se tu objevil článek ze série Currently on my mind. To jsem možná ještě ani nebyla těhotná...Nicméně poslední dobou se mi toho sešlo poměrně hodně, čím zaměstnávám svůj mozek, když dítě zrovna spí, tak proč to rovnou nesepsat.

Deveaux
Přehlídky na podzim 2019 jsou za námi. Moji oblíbenci jako The Row, Jil Sander, Margaret Howell, Lemaire, Victoria Beckham, Roksanda mě nezklamali, ale za zcela zásadní považuju objev značky Deveaux, za kterou stojí známý streetový fotograf Tommy Ton. Jednoduché minimalistické oděvy v tlumených tónech, které nádherně splývají, předvedené na modelech a modelkách všech věkových kategorií a ras. Co vlastně chtít víc.

CMA guidelines
Britská Competion and Markets Authority vydala nové směrnice pro influencery/blogery/celebrity, které zásadně upravují způsob, jakým mají informovat své čtenáře o spolupráci se značkami. Užívání směrnic je trochu nejasné, takže prakticky všechno musí být označeno jako #ad. Pokud například uveřejníte fotku kousku oblečení společnosti, s níž jste kdysi spolupracovali, musíte to do popisku uvést, i když jste si ten kus oblečení koupili za své. I tak to má několik velmi zajímavých dopadů.

Mám dojem, že celý IG průmysl razantně vykročil směrem k větší transparentnosti a zároveň se ukázalo, kolik darovaných věcí v něm koluje. A že je častokrát celý život člověka vystavěn jen na darovaných věcech. Najednou je jasně vidět to, co jste předtím jen tušili. S klidným svědomím tedy můžete dát sbohem pocitům typu Páni, ta holka má tak úžasný život, válí se na Maledivách a já zařezávám v kanclu (ehm, u dítěte), kde dělám chybu?. Může se ale stát, že je nahradí jiný, ještě záludnější. Proč nejsem tak úspěšná/ý?

Nicméně pokud vás toto téma zajímá, Brittany k němu sepsala pár zajímavých postřehů.

Půst
V lednu jsem zvládla celý měsíc bez nakupování oblečení. Dohnal mě k tomu odpor k mé vlastní rozežranosti a zbytečnému vyhazování peněz. Nastavila jsem si také nový systém nakupování, který mi zatím vychází, a tak jsem se odhodlala k většímu masakru. Dva měsíce bez nakupování! Budu spokojená se šesti týdny, ale ráda bych vydržela až do konce. Zatím jsme v půlce a krom občasných záchvatů Ježiš, tohle potřebuju! Panebože, slevy v COS! to zvládám dobře. Navíc když to Zuz může vydržet půl roku, tak proč já bych nezvládla blbý dva měsíce .

The Curated Closet
Času navíc využívám k důkladné analýze svého šatníku a stylu obecně. Nějak si totiž přestávám být jistá tím, že je tak úchvatně definovaný, jak jsem si doposud sebejistě myslela. Jedu podle knížky The Curated Closet od Anuschky Rees. Není povrchní, jde do hloubky a vyžaduje čas a soustředění. Až budu mít celý proces za sebou, moc ráda se podělím o své dojmy.

Arizona
I přes nakupovací detox se jedna položka na mém wishlistu nemění. Birkenstocky. Celé loňské léto jsem se je snažila obejít, hledat pohodlné nazouváky jinde, až jsem nakonec skončila s nepoužitelnými od Bati a mám dost. Letošní léto bude ve znamení klasických Arizona pantoflí. A je mi úplně šumák, jak antisexy prý jsou. Moje nohy na nějaký sexy a antisexy kašlou. Moje nohy chtějí mít klid.

Kde beru inspiraci
Jana a její instagramový profil @vonkopfbisfuss_ jsou jediným důvodem, proč nyní usedavě lituji, že jsem na gymplu kašlala na němčinu. Po několik posledních měsíců moje inspirace číslo 1.
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig