neděle 24. června 2018

New in

Obvykle nemám tenhle druh článků ráda, protože to vlastně ani není článek jako spíš výkřik typu Koukejte-co-mám-zase-novýho, a to je v naprostém rozporu s tím, co se sama snažím prosazovat.

Nicméně v tomto případě jsem se rozhodla udělat výjimku a ukázat vám dva nejnovější přírůstky do botníku. Na svém wish listu jsem je měla už strašně dlouho a mám z nich fakt radost.
Prvním párem jsou mokasíny z Vagabondu. Černé kožené mokasíny jsou naprosto univerzální typ bot, který se hodí snad úplně ke všemu. Tyhle jsou navíc vyrobené z extra měkké kůže a díky tomu úžasné pohodlné. Málokdy se mi stane, že bych nějaké boty nemusela bolestivě "rozcházet", tyhle jako kdyby byly prošlápnuté hned od začátku.

A tady je druhý pár - moje vysněné kotníkové zavazovací boty. Na amsterodamskou značku TD jsem narazila díky své instagramové oblíbenkyni Sáře Dubbeldam (@when_sara_smiles). Firma nabízí kožené boty, které jsou navržené v Amsterodamu a férově a zodpovědně vyrobené v malé manufaktuře v etiopském hlavním městě Addis Ababa. Firma dohlíží na to, aby zaměstnanci manufaktury pracovali v bezpečném prostředí, za férových podmínek a obdrželi za svou práci odpovídající mzdu. Tím přispívají k rozvoji místní komunity a podporují udržitelnost.

TD nabízí několik základních typů bot, od kotníčkových až po vysoké šněrovací, a všechny stojí stejně - 120 EUR, což je dle mého názoru velmi rozumná cena. Jejich šněrovací kotníčkové boty jsem si původně chtěla pořídit až na podzim, ale když se naskytla možnost koupit je s 30% slevou, bylo rozhodnuto.

Když je můj muž uviděl, prohlásil: "Jéé, komisky! Ty jsem ti mohl pořídit v pracovních oděvech." Ok, komisky to možná jsou, ale i ty se dají vyrobit v lidských podmínkách. Vypadají velmi bytelně, použitá kůže je hodně silná, takže si myslím, že něco vydrží, ale těším se, až je budu moct vynosit a zhodnotit trochu víc jejich kvalitu.

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig