neděle 20. května 2018

Kosmetický update

Jak se venkovní teploty posunuly do lidských, snesitelných hodnot, uzpůsobila jsem tomu i svoji kosmetiku. Odložila jsem hutné, výživné krémy a přešla na lehčí režim. 

O zimní péči o pleť jsem psala tady. Některé věci zůstaly stejné, jiné se změnily. Co se nemění, je můj přístup. Stále užívám jen produkty značek, které netestují na zvířatech. Možná byste se divili, ale je to docela dřina. Vezměte si třeba Caudalie. O jejich Beauty Elixíru jsem slyšela spoustu chvály, pravidelně ho používá i Lisa Eldridge, tak jsem si řekla, že za vyzkoušení určitě stojí. Na stránkách značky jsem pak našla prohlášení o to, kterak ani oni, ani jejich dodavatelé netestují na zvířatech a jak jsou na to pyšní. Super. Jenže pak jsem pátrala trochu dál a zjistila jsem, že značka vstoupila na čínský trh, kde je testování na zvířatech vyžadováno zákonem. Jejich tiskové prohlášení k této věci bylo vtipné i smutné zároveň. Něco na způsob Jasně, jsme strašně proti testování, ale nemůžeme přece čínský trh ochudit o naše úžasné výrobky. Víc jejich blabla tady.

Takže asi tak. 
Ale zpátky k tématu - na fotce máte výběr toho nejdůležitějšího, co teď používám. Především je to dvoufázové odličování. To znamená, že večer nejprve odstraním všechen bordel z obličeje pomocí oleje (teď zrovna je to odličovací olej od Alverde) a pak následuje druhá fáze, která zahrnuje nějaký čistící gel. Pořídila jsem si nový Refresh gel od Onest a zatím jsem fakt spokojená. Vůbec nevysušuje obličej, což spousta gelů bohužel dělá. Vynikající zkušenost mám ale i s gelem Olympus Tea od Korres.

Tak 2x-3x týdně používám i nějakou pleťovou masku, většinou vítězí Balance maska od Onest. Pak na obličej stříknu trochu pleťové vody. Momentálně používám růžovou vodu Alverde, ale moc ráda mám i Bylinnou osvěžující vodu z Havlíkovy přírodní apotéky. A co si tak pamatuju, i Lush pleťové vody jsou moc dobré. Na ještě vlhký obličej rozetřu nejdřív oční krém a pak pleťový olej.

Mám takovou teorii, že na očním krému se toho nedá moc vymyslet. Možná mám jen blbou zkušenost, ale nikdy jsem nenatrefila na oční krém, který by dělal nějaké velké zázraky. A to jsem jich vyzkoušela fakt hodně. Takže teď razím strategii nejmenšího odporu - prostě kolem těch očí něco patlat a hotovo (aktuálně Alverde krém s olivovým olejem).

Olejů na noc mám několik. Obecně to asi souvisí s tím, že ráda zkouším nové produkty. Teď ale na plné čáře vyhrává rozjasňující olej od Korres s divokou růží. Zatím nejlepší pleťový olej, který jsem kdy měla (už se mi ho podařilo víc jak polovinu omylem vylít do umyvadla...sem by se hodil smajlík s postřelenou hlavou...). Viditelně sjednocuje tón a barvu pleti a hodně mi pomáhá i s fleky po akné, které mi vlivem těhotenských hormonů vyrašilo na tvářích.

Ráno je to trochu jednodušší a rychlejší. Čistící gel teď aplikuju i ráno, což je další změna oproti zimě. Mám pocit, že na jaře a v létě to tomu obličeji dělá dobře. Na rozdíl od zimy. Pak zas následuje pleťová vody, oční krém a nakonec Korres krém s divokou růží, který střídavě používám už léta a vždycky se k němu vracím.

Doufám, že mi tahle rutina chvíli vydrží, ale upřímně už se trochu obávám, co mi s obličejem provede porod. No, minimálně by to byla zase příležitost k testování nových věcí. A s dítětem na krku bude obličej asi to poslední místo, kam by mi lidi koukali:-)

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig