sobota 30. ledna 2016
Brand to watch: Studio Nicholson
Na jedné straně jsou high street značky jako HM, Mango, Zara a spol. Na straně druhé Dior a Chanel, které si normální smrtelník nemůže dovolit. No a pak jsou tu ti mezi - tzv. mid-range značky, jejichž společným poznávacím znamením je kvalita, nositelnost, rozumná a odůvodnitelná cena a také fakt, že na nás nekřičí z každé reklamy, blogu či editorialu. Že si je většinou musíme objevit sami.
Mým prvním takovým objevem je Studio Nicholson. Značku založila Nick Wakeman (na koláži v bílé košili), která má za sebou letité zkušenosti na poli pánské módy. Na jejích návrzích je to ostatně dost vidět, stejně jako její fascinace japonskou kulturou. Barevné spektrum jejích oděvů je vždy velmi tlumené a vychází ze základních, jednoduchých, oversized střihů, které musí zaručené potěšit každého minimalistického posedlíka. Jako jsem třeba já.
Díky tomu, že se její modely celkem pravidelně objevují na Outnetu, doufám, že se někdy v dohledné době aspoň nějaký z nich přestěhuje ke mě do šatníku.
zdroje: vogue.co.uk, shopbird.com
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
©
world of simplicity. All rights reserved.
Žádné komentáře
Okomentovat