neděle 3. června 2018

Poslední třetina



Tak tady mě máte - 39. týden a venku horka k padnutí. Ideální čas na to, zůstat doma a NIC nenosit.

Stejně už se skoro do ničeho nevejdu...

Tady je alespoň stručný přehled toho, jak jsem si poradila s oblékáním ve třetím trimestru. Alias poslední třetině, jak by řekl můj muž.

Myslela jsem, že to bude pro můj šatník to nejnáročnější období, ale to jsem se spletla.Tedy ne že bych toho měla hodně na výběr, ale i tak se našlo pár šatů a košil, které to zvládly až do konce. Nejvíc se osvědčily černé šaty z COS (na druhé koláži vpravo), které s úspěchem tahám ještě teď, a bílá košile áčkového střihu z Uniqlo (na první koláži vlevo dole).

Neobešlo se to bez zcela těhotenských kusů oblečení, zejména co se spodních částí týče, ale ve finále jsem opravdu unosila jen troje kalhoty (šedivé úzké džíny, boyfriend džíny a tmavě modré chino kalhoty) a jednu ASOS Maternity sukni (i ta se dost osvědčila, zejména poslední dobou, kdy teploty stoupají k nesnesení). Navíc jsem kromě těch šedivých džín všechno koupila za nějakou směšnou částku či vyfasovala zadarmo.

Jsem víc než spokojená. Sama sobě jsem dokázala, že těhotenství a specifický osobní styl se nevylučují a s trochou snahy se člověk může vyhnout šedivým, uniformním a zcela neosobním vodám nabídky těhotenské módy.
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig